fbpx

csütörtök 16:30-17:30

A műhelyről

Az Early Years komplex készletekkel logikai kihívásokat teljesítünk, izgalmas szerkezeteket, kreatív építményeket alkotunk és az ikonos programozási felületnek köszönhetően programozunk is! Az indi és más izgalmas robotokkal útvonalakat építünk, programozunk színekkel és nyomkövetéssel, akadályokat kerülünk, küldetéseket teljesítünk. Mindezt az Abacusan Stúdió egyéni tanulási utakat támogató módszertanával, szakemberek mentorálásával.

Milyen eszközöket használunk?

A foglalkozásokon több féle, kifejezetten az 5-8 éves korosztály számára kifejlesztett eszköz és oktatási program adaptálásával kialakított módszertannal dolgozunk. Ilyen pl. a japán ArTeC Innovator Academy Early Years programja, amely játékos logikai kihívásokat, izgalmas konstrukciókat, remek építő játékot tartalmaz, vagy a Sphero indi robot, amelyet színek segítségével programozunk.

Milyen kompetenciákat fejlesztünk?

A PicuRobot programmal a sikeres óvoda-iskola átmenethez szükséges kompetenciákat fejlesztjük játékosan, élmény- és tapasztalat alapú tanulással.

A foglalkozások elengedhetetlen készségek sokaságát mélyítik el a résztvevő gyermekekben. A logikai kihívások a rugalmas gondolkodást, az információk szintetizálását, a problémamegoldást, az algoritmikus gondolkodást érintik, az építéssel a finommotorika, a téri orientáció és a figyelem fejlődik, az egyszerű, ikonos programozással a digitalis írástudás alapjait tesszük le. A logikai- és számolási készségek, a színek, irányok megismerése, a feladattartás fejlesztése, a problémamegoldó képesség kialakítása végig középpontban maradnak a foglalkozásokon.

A program egyedülálló módon alkalmazható mind az iskolaelőkészítés, mind az első iskolai évek sikeres megalapozására. Az óvoda-iskola átmenet támogatásának nemzetközi szinten tesztelt innovatív módszertana, mely biztosítja az önálló tempójú felfedezés lehetőségét a korosztályban bárkinek.

Jelentkezés

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.